Administrativ medarbejder med flair for administration og ledelsesunderstøttelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores fagligt stærke og engagerede medarbejdere i Borger- og Ehvervsservices Sekretariat søger en ny kollega, der som de, er engagerede, nysgerrige, lyttende, professionelle og fyldt med godt humør. Brænder du for at arbejde med mennesker, IT-systemer og administration, så er det dig vi søger som vores nye kollega. Om jobbet

Borger- og Erhvervsservice i Rudersdal Kommune søger en administrativ medarbejder til lettere sagsbehandling og udbetaling af fleksjobrefusion, voksenlærlingerefusion mv. samt betaling af fakturaer via økonomisystemet KMD OPUS samt andre forefaldende administrative opgaver. Derudover vil der være sagsbehandling i forbindelse med administration af kommunens sikkerhedsstillelser, og til tider ledelsesunderstøttelse. Da det er en alsidig stilling med mange berøringsflader, vil der være god mulighed for at påvirke din stilling fremadrettet.

Din profil

Du har sandsynligvis en kontorfaglig baggrund inden for offentlig administration, og et par års erfaring, men du kan også være nyuddannet med gå-på-mod og lyst til at lære. Vi sørger naturligvis for oplæring. Du har gerne erfaring med borger-/kundebetjening og evner at bevare roen og tale i øjenhøjde med mange forskellige mennesker.

Vi arbejder med et digitalt mindset og implementerer digitale løsninger, hvor det giver mening. Derfor forventer vi, at du er nysgerrig på teknologiens muligheder.

Derudover arbejder du løsningsfokuseret, kan samarbejde bredt og mener, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og den indstilling bærer du videre til dine kolleger.

Derfor skal du vælge os

Du vil komme til at arbejde i en kommune præget af en tro på, at de gode løsninger findes gennem en løbende udvikling og et godt samarbejde på tværs. Vi tilbyder dig ansættelse inden for et fagområde med mange spændende opgaver og faglige udfordringer, hvor der er fleksibilitet i hverdagen og en god og uformel omgangstone.

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn forhandles efter HK’s overenskomst og med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Vi ønsker tiltrædelse primo janaur 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Om os

Du bliver en del af et flerfagligt sekretariat, der består af 5 medarbejdere og en sekretariatschef, som løser en meget bred pallette af opgaver lige fra økonomistyring, digitale udviklingsprojekter og ledelsesunderstøttelse til udbetaling af tilskud og andre administrative opgaver. Du bliver ligeledes kollega med ca. 100 medarbejdere i Borger og Erhvervsservice i Rudersdal Kommune, som er kendetegnet ved at være en dynamisk og udviklende arbejdsplads.

Vi værdsætter et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer samt en anerkendende ledelsesstil med stor grad af selvstændigt ansvar for opgaverne, fordi vi tror på, at det giver dig de bedste udviklingsmuligheder.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Der vil blive indkaldt til samtaler løbende. Endelig ansøgningfrist er 30. november 2023, hvorfor at ansøger tidligst kan forvente endelig svar efter denne dato.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938246

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet