BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Boligerne Rude Skov søger vi dig, der har flair for arbejdstidsplanlægning (vagtplan).
Om Jobbet:
- Stillingen handler som udgangspunkt om arbejdstidsplanlægning med alt, hvad det indebærer. Som arbejdstidsplanlægger er det vigtigt at imødekomme kollegaernes behov for, at der er sammenhæng mellem arbejds- og privatliv.
Stillingen er på 37 timer og arbejdet er delt mellem vores botilbud og plejecenter. I botilbuddet vil du skulle stå for arbejdstidsplanlægningen for afdeling 1:1 og herudover arbejdstidsplanlægning i Plejecenter Hus 14.
- Vi arbejder med og i forskellige systemer. Det er en fordel, hvis du har kendskab til disse, men ikke et krav.
KMD Opus Vagtplan:
- Lave grundplaner
- Lave aktuelle planer
- Planlægning fremadrettet
- Planlægning af ferie
- Planlægning af afspadsering
- Planlægning af FO
- Planlægning af SO
- Planlægning af kurser
- Planlægning af Introduktionsperiode til nye medarbejdere
KMD Opus Rollebaseret:
- Oprettelse af nye medarbejdere
- Opdatere personalemapper
Acadre:
- Registrering af nattevagter og nattevagtsvikarer
- Opdatere telefonlister
- Kursusoversigter + deltagere
- Arkivering af vagtplaner
- Registrering af start/stop af medarbejdere
Planorama:
- Oprette/ændre kurser
- Tilmelding/afmelding af deltagere på kursus
Rudersdal IT-systemer:
- Oprette/nedlægge/ændre medarbejdere til IT
- Oprette/nedlægge/ændre nøglechips
- Sensum Bosted:
- Oprette/nedlægge/ændre medarbejdere
Opgaver vedr. arbejdsplanlægning:
- I denne funktion arbejder du sammen med dine kollegaer indenfor arbejdstidsplanlægning. Du refererer til leder i afdeling 1:1 og plejecenter hus 14.
- Du har ansvaret for arbejdsplanlægning for ca. 50 kollegaer og der arbejdes i KMD vagtplan.
- Derudover indgår du i et netværk vedr. arbejdstidsplanlægning. Her skal du indgå i et tæt samarbejde med tre andre arbejdstidsplanlæggere for at løse opgaver på tværs ved ferie og lignende.
- En arbejdsdag byder på forskellige opgaver, der forudsætter fleksibilitet, åbenhed og overblik samt tæt kontakt med kollegaer i husene – fordi opgaverne skal løses sammen med dem.
Generelt:
- Du arbejder mandag til fredag i dagtimerne. Om fredagen udarbejdes weekendplaner og derfor er arbejdstiden for alle arbejdstidstilrettelæggere til kl. 14. De øvrige dage kan du planlægge din arbejdstid rimelig fleksibelt i samarbejde med din leder, typisk indenfor tidsrummet 08.00-16.00. Ferie og fri besluttes i netværket.
- Din daglige arbejdsplads ligger i tæt forbindelse med beboernes boliger, fælles opholdsstue, køkken og de øvrige kontorer. Du skal derfor være indstillet på at gå med arbejdstøj.
Din profil:
- Du har erfaring med at udarbejde arbejdstidsplaner, og det at agere i situationer med akut vagtplanlægning.
- Du kan have mange opgaver i spil på samme tid, hurtigt danne overblik og se kreative løsninger.
- Du kender til overenskomst og arbejdstidsregler på det sociale område.
- Du er interesseret i og vægter arbejdet med arbejdsmiljø højt.
- Du er nysgerrig, lyttende og anerkendende ift. kollegaernes ønsker og forstår vigtigheden af rettidige tilbageledinger og god arbejdstidsplanlægning.
- Du trives med at tage ansvar og bidrager aktivt til videreudvikling af Boligerne Rude Skov.
Derfor skal du vælge os:
- Du skal vælge at arbejde i Boligerne Rude Skov, fordi vi er en ny og velfungerende organisation i stærk udvikling.
- Vi har fokus på at give dig en god introduktion i læringsperioden og støtter op om dig i din rolle.
- Vi har fokus på arbejdet med kerneopgaven, og vi vægter beboernes samt medarbejdernes trivsel højt. Vi er drevet af at løse opgaver i samarbejde og fællesskab.
- Du bliver en del af en organisation og en arbejdsplads med professionelle engagerede kolleger, der brænder for arbejdet med målgruppen.
Ansættelsesvilkår:
- 37 timer, start efter aftale eller hurtigst muligt.
Om os:
- Boligerne Rude Skov består af Botilbud Rude Skov, som er et tilbud til mennesker med multiple funktionsnedsættelser og andre særlige behov og Plejecenter Rude Skov, som er et tilbud til mennesker med en demensdiagnose.
- Vi er en ny og moderniseret organisation, som er flyttet sammen 1. januar 2022. Retningen sættes af et løbende og fortsat arbejde med en fælles forståelse af kerneopgaven på tværs af de to centre, og med et stort fokus på både faglighed og tværfagligt samarbejde.
Samtaler:
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler løbende.
Ansøgningsfrist:
01.03.2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985166