BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for IT-projekter, koordinering og Stakeholder Management? Så er det måske dig vi leder efter.
Vi tilbyder:
- Spændende projektansættelse i innovative omgivelser
- Attraktiv arbejdsplads
- Fleksibilitet i opgaveløsningen
Jobbet
For vores kunde, Novo Nordisk, søger vi to projektkoordinatorer til en seks måneders ansættelse med opstart i august 2023. Der er tale om et IT-infrastrukturprojekt, hvor du bliver ansvarlig for at udskifte gammelt netværksudstyr til nyt.
Som projektkoordinator bliver det din primære opgave at sikre at deadlines overholdes i det givne projekt, at alle parter bliver informeret med korrekt information etc. Du er ansvarlig for at facilitere og drive projektet og mødes derfor med forskellige parter, som alle har input eller krav til processen. Du er med fra start og skal sørge for at projektet kommer i mål med fuld fokus på kvaliteten.
Det er vigtigt at du har en proaktiv indstilling til jobbet, hvilket betyder at du oftest er på forkant med projektets mål, så eventuelle udfordringer håndteres i god tid.
Arbejdsstedet vil Novo Nordisk’ lokation i Bagsværd, hvor du blive en del af et Infrastruktur-team bestående af 11 kollegaer.
Din profil
Vi forestiller os, at den rette kandidat er organisatorisk stærk og har erfaring med projektorienteret arbejde. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Du er hjemmevant i Excel, Outlook og PowerPoint og det er en fordel hvis du har indsigt i IT-infrastruktur. Det sidstnævnte er dog ikke krav.
Du er en god kommunikator, og formidler information i en god tone. Dette er essentielt i forbindelse med opfølgning på projektet delelementer og i dialogen med projektdeltagerne.
Det forventes at:
- Du er vant til at arbejde med stramme deadlines
- Du arbejder systematisk og disciplineret
- Du håndterer mange forskelligartede opgaver på én gang og taber ikke overblikket
- Du har en høj arbejdsmoral og er vedholdende i dit arbejde
Som person har du en positiv indstilling til dit arbejde, og kan nemt finde motivationen i at arbejde med mange bolde i luften. Du går selvstændigt til værks, arbejder struktureret og viser overblik selv i travle perioder.
Det forventes at du er velformuleret i tale og på skrift - på dansk og på engelsk.
Arbejdstider og løn
Der er tale om en fuldtidsstilling med gode muligheder for fleksibilitet ift. både arbejdstider og hjemmearbejde. Dog skal du påregne at være fysisk til stede på kontoret en stor del af tiden.
Interesseret?
Send din motiverede ansøgning samt CV snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende og glæder os til at høre fra dig. Opstart forventes at være i august 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185475&pk_vid=daa547df75458669168932401919fd84
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878275