BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kom og vær vores nye kollega, et sted med faglighed og engagement!
SSA-dagvagt, SSA-aftenvagt og SSA-nattevagt.
Plejecenter Rude Skov er et hjem, for mennesker med Demens.
Vi består af to huse (12+14) med 45 beboere i alt. Og arbejder alle ud fra de samme målsætninger og værdier, og hjælper hinanden på tværs hvis der er brug for dette. Vi har forskellige uddannelsesforløb som ligeledes er på tværs af de to huse og på den måde kender vi hinanden.
Der er en afdelingsleder i hvert hus og du vil primært blive ansat et af stederne.
Vi vil gerne give vores beboere det bedste liv her hos os.
Vi ligger i fantastiske naturskønne omgivelser som bliver anvendt flittigt.
Vi er en tværfaglig medarbejdergruppe, bestående af sygeplejersker, SSA, pædagoger, SSH og fysioterapeut, og sammen lykkedes vi med vores kerneopgave.
Vi har fokus på det gode arbejdsmiljø og trivsel og vi møder beboerne og hinanden med respekt og et smil.
Livskvalitet er nøgleordet:
Beboerne i Rude Skov er i alderen mellem 54 og 92 år. Vi vægter, at understøtte den enkeltes livskvalitet via gode relationer, tryghed i hverdagen samt aktiviteter. Således at vi kan understøtte et meningsfuldt liv. Dette skaber vi sammen gennem anerkendelse, selvbestemmelse og tryghed.
Det handler om at støtte/guide/strukturere dagligdagen for den enkelte, således at de mestre livet, og egne ressourcer kommer i spil og bliver brugt.
Familiesamarbejde er ligeledes nøgleordet, i at lykkedes med kerneopgaven, da vi sammen kun kan lykkedes i fællesskab. Derfor er det vigtigt, at du som kommende kollega, er bevidst om, at inddrage familier i beboernes hele liv, således at de føler sig velkomne og inkluderet i Rude Skov.
Der er i tjenesteplanen fast indlagt personalemøder af 3 timers varighed. Her afholder vi fast en beboerkonference, samt øvrige punkter, som sikre at alle har mulighed for at have indflydelse på, hvad der rør sig i organisationen.
Vi arbejder med tidlig opsporing og triagering for at sikre den bedst mulige trivsel for beboerne.
Dine arbejdsopgaver er:
- At du støtter beboerne fysisk og psykisk i hverdagens udfordringer, så de føler sig værdsat som menneske.
- At du er med til at understøtte beboernes mentale sundhed.
- At hjælpe, støtte og guide beboerne med det de ikke selv mestre bl.a. personlig pleje, mad, tøjvask og oprydning i deres bolig samt tilrettelægge aktiviteter der giver mening for beboerne.
- At indgå i et samarbejde med kollegaer på en anerkendende måde så vi i fællesskab kan udvikle os.
- Kommunikere på dansk både skrift og tale.
- Erfaring med dokumentation.
Din personlige og faglige profil:
- Du er uddannet social- og sundhedsassistent.
- Du skal være god til at skabe et miljø der giver ro/struktur/trivsel for den enkelte beboer.
- Du skal kunne observere/agere i forhold til akutte ændringer i beboerens sundhedstilstand.
- Du skal kunne dokumentere i KMD Nexus så der er kontinuitet, opfølgning og handling på beboernes tilstand.
- Du skal overblik og kunne vejlede/uddelegere til dine kollegaer så kompetencer bliver brugt bedst mulig.
- Du skal kunne aflæse/reagere på den enkeltes beboers adfærd, så pleje/behandling udføres således at beboerens trivsel og sundhed altid prioriteres.
- Du skal være engageret, omsorgsfuld og positiv
- Du skal kunne spare med dine kollegaer og give og modtage positiv samt konstruktiv feedback.
- At du bidrager til at vedligeholde det gode arbejdsmiljø
- Som nattevagt er man en del af et fast nattevagtteam 2 kollegaer, og har fast turnus i mellem de 2 huse.
Vi håber du har lyst til at blive vores nye kollega, og være med til at byde ind med dine kompetencer.
Nyansatte:
Vi lægger vægt på en god introduktion og har udarbejdet et introduktionsprogram, som vil blive tilpasset i forhold til dine erfaringer og kompetencer.
Der er følgende 4 stillingerne:
- SSA-dagvagt er 35-37 timer med hver 3. weekend
- SSA aftenvagt på 24-28 timer med 7 vagter pr. uge
- SSA-aftenvagt 28 timer med enten blandet vagter dag-og aften eller 28 timer med 2 dage den ene uge og 5 den anden uge.
- SSA-nattevagt 28 timer 7 vagter pr. uge
Alle er med start 1. februar. 2024 eller efter aftale.
Ansøgningsfrist:
Den 16.01.2024 kl. 9
Ansættelsessamtaler:
Vil blive afholdt løbende.
Løn efter overenskomst:
Ansættelse er betinget af tilfredsstillende straffeattest og reference.
Arbejdssted:
Adresse: Sophie Magdelenes Vej 12 og 14, 3060 Birkerød
Yderligere information:
Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Bagger afdelingsleder på Tlf. 46113479 hus 14 eller Lene Uhre, afdelingsleder hus 12 på tlf. 7268 3149.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961760