Sekretær til sundhedsklinikken på Sandholm – Gør en forskel for asylansøgere og ansatte

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde i verdens største humanitære organisation og blive en del af en arbejdsplads drevet af faglighed, engagement og et godt fællesskab, hvor nærvær og medmenneskelighed er kerneværdier, og hvor du vil spille en vigtig rolle ved at understøtte kerneforretningen med administrative opgaver og dagligt at gøre en forskel for asylansøgere og ansatte? Så er du måske vores kommende sekretær i sundhedsklinikken på center Sandholm i Allerød.

Sandholm er et modtagecenter for alle nye asylansøgere, som kommer til landet. Ud over at huse voksne enlige og familier med børn, har centret en enhed for uledsagede mindreårige asylansøgere. Centret Sandholm indgår i en samdrift med Udrejsecenter Sjælsmark, som drives af Kriminalforsorgen, med Røde Kors som leverandør af bl.a. sundhedsydelser til centrets beboere. Det betyder, at du også vil have specifikke administrative opgaver for Udrejsecenter Sjælsmark, som du dog skal løse fra din base i Sandholm.

Sundhedsklinikken på Sandholm står for sundhedsydelser til nyankomne asylansøgere. Klinikkens personale er sammensat af sygeplejersker, kliniksekretærer, sundhedsplejersker, en jordemor og læger. Sundhedsfunktionens opgaver udføres i overensstemmelse med god faglig praksis og med de pligter, der i øvrigt er fastsat i lovgivningen for sundhedsfaglig virksomhed.

Læs mere om Modtagecenter Sandholm her.



Om arbejdsopgaverne
Som kliniksekretær kommer du til at få en afvekslende hverdag med varierende opgaver, som båder understøtter ledelsen, beboerne og klinikkens medarbejdere. Her er et udpluk af konkrete opgaver i funktionen:

  • At tage imod beboerne ved ankomst til klinikker og visitere til sygeplejerskerne
  • At understøtte sygeplejersker og læge i deres daglige arbejde
  • At bistå funktionslederen i administrative opgaver
  • At modtage og behandle post og mails samt passe telefonen
  • At koordinere og indkalde beboerne til den medicinske samtale og til interne og eksterne behandlinger
  • At koordinere og bestille tolke og transport
  • At varetage kontakten til eksterne samarbejdspartnere
  • At bestille varer til klinikken
  • Fakturabehandling
  • Samarbejde med resten af klinikken og Økonomienheden om kautionssager
  • At taget imod beboer til konsultationer og udlevere div. bilag og billetter
  • Ad hoc-opgaver


Lidt om dig
Du er en stærk administrator med relevant uddannelse og dokumenteret erhvervserfaring f.eks. fra en lægeklinik. Som en arbejdsplads med en høj grad af omskiftelighed er det afgørende, at du er fleksibel, og at du trives med at kombinere struktur og systematik i opgavevaretagelsen med evnen til at omstille sig og handle på ændrede behov. Derudover lægger vi vægt på, at:

  • Du er venlig, imødekommende og kan lide at yde en god service
  • Du er ansvarsfuld og har både overblik over opgaverne på dit skrivebord og er samtidigt opmærksomhed på detaljen
  • Du er sikker i din faglighed og kan arbejde selvstændigt inden for din kompetenceramme
  • Du er nysgerrig og god til at stille spørgsmål for at sætte dig godt ind i dine arbejdsopgaver på en ny arbejdsplads
  • Du er god til at arbejde sammen med kollegaer på alle niveauer og på tværs af fagligheder
  • Du er skarp i regnskabsopgaver
  • Du er godt til at bruge IT-systemer og er fortrolighed med MS Office-pakken
  • Du er god til at kommunikere – både i tale og skrift
  • Du er godt til engelsk – og kan du andre sprog, vil det altid være en fordel i din daglige kontakt med beboere
  • Erfaring med arbejdet med mennesker fra andre kulturer vil være en styrke i stillingen


Vi tilbyder

  • Et spændende arbejde i en politisk styret organisation, som har medmenneskelighed og Røde Kors' syv principper som ledestjerner – uanset hvilken funktion man sidder i
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling bl.a. gennem adgang til kurser og efteruddannelse
  • Et godt kollegialt fællesskab - både med kollegaer i klinikken og på tværs af fagligheder
  • Vi er optagede af, at klinikken er et rart og trygt sted at være, og at vi trives. Derudover får alle ansatte med direkte beboerkontakt tilbud om løbende supervision


Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker efter overenskomst med HK (Stat)
Arbejdstid: 32-37 ugentligt mandag-fredag i dagtimerne
Kørekort: Vil være en fordel
Tiltrædelse: Snarest muligt og senest 1. november 2024
Ansøgningsfrist: Søg hurtigst muligt og senest 15. september 2024 kl. 12.00
Arbejdssted: Sandholmgårdsvej 40,3460 Birkerød
Attester: Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelse bliver indhentet børneattest, og du skal fremvise en privat straffeattest
Yderligere oplysninger: Kan fås ved henvendelse til Funktionsleder Michelle Wittchen på T: 4020 0571
Stillingen kan kun søges via vores online rekrutteringssystem ved at klikke på linket ”Søg jobbet”. Ved tekniske udfordringer kontakt support@hr-manager.dk
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt løbende og umiddelbart efter udløb af ansøgningsfristen



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DANSK RØDE KORS (Center Sandholm), Sandholmgårdsvej , 3460 Birkerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105548

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet