Receptionist med en fantastisk serviceadfærd og selvstændighed søges til vores kunde i Allerød

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbeskrivelse:

Ansøgning: 14. juli 2023

Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Og ønsker du et job med gode arbejdstider, hvor du hovedsageligt arbejder mandag-fredag i dagtimerne? Så er du måske vores nye receptionist hos vores spændende kunde i Allerød. 

 

Fantastisk serviceadfærd er nøgleordet i din arbejdsdag

Det er en stilling, hvor serviceniveauet er utrolig højt og for at blive en succes i jobbet, skal du trives i at gå den ekstra mil for at skabe uforglemmelige serviceoplevelser. Du vil nemlig blive ISS’ ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave, at vores gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt og personligt imod. 

Dine primære arbejdsopgaver er at give vores kunde en hyggelig og behagelig gæsteoplevelse. Du skal derfor servicere vores kunder og gæster i receptionen på professionelvis samt sikre, at receptionsområdet altid fremstår præsentabelt og imødekommende. 
Derudover vil dine arbejdsopgaver bestå af alm. driftsopgaver, idet gæsterne og kunderne løbende har brug for services i form af opfyldning af drikkelse, opdækning/afrydning af mødelokaler, sørge for at rene kaffemaskiner er tilgængelige, bestilling af varer, blomster og andre goder, samt andre praktiske opgaver. Det vigtigste er, at du møder gæsterne hvor de er, og med en fantastisk serviceadfærd sørger for at løse evt. udfordringer – intet er for småt. Vi ser derfor gerne, at du trives i et job med et travlt miljø og kan holde mange bolde i luften på en gang.

Du kommer til at arbejde sammen med én kollega, og I vil sammen udgøre et team. Derfor ser vi dig i høj grad vægte trivsel og det sociale fællesskab højt, samtidig med, at du trives med at arbejde selvstændigt. Vi har på nuværende tidspunkt to ledige stillinger på hhv. 37 timer og 20 timer ugentligt, hvorfor du i din ansøgning bør anføre hvilken af stillingerne du søger. 

Åbningstiderne i receptionen er mandag til torsdag fra kl. 08.00-18.00, og fredag fra kl. 08.00-17.00. Nærmere arbejdstider vil blive fastlagt ved ansættelse. 

 

Er det dig, vi søger?

Da du bliver ansat i et stort hus, hvor du hver dag møder alle typer af mennesker samt kommunikerer på tværs af alle afdelinger, er det vigtigt, at du har gode kommunikative evner og sætter en ære i at skabe et personligt bånd til kunden. Derudover ser vi gerne, at den rette kandidat:

  • Trives med en dynamisk hverdag, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den gode serviceoplevelse
  • Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen 
  • Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Har en god IT-forståelse og et godt kendskab til Office pakken

Som person er du frem for alt serviceminded, præsentabel og kvalitetsbevidst. Du skal kunne bevare et solidt overblik, og kunne arbejde fleksibelt og selvstændigt, da opgaverne er mangeartede og opstår løbende. Du er smilende som person og elsker at gå det ekstra lille stykke for at sikre en høj kundetilfredshed. Endeligt er det vigtigt, at du arbejder løsningsorienteret, er struktureret og ansvarsbevidst.

 

Du bliver en del af en serviceorganisation

ISS er en servicevirksomhed og vi ønsker at yde en personlig indsats over for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er villig til at gøre en forskel for vores kunder. God service skaber desuden større jobtilfredshed samt motivation i hverdagen. Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en ansvarlig virksomhed, der er i konstant udvikling og som har fokus på mennesket.

 

Ansøgning

Lyder dette som en stilling for dig, så indsend dit CV, motiveret ansøgning og andre relevante dokumenter via linket 'Ansøg nu' hurtigst muligt og senest den 14. juli 2023. Der er opstart hurtigst muligt, og vi behandler derfor ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag frem for i morgen – det kan være dig, vi leder efter.

Vi stræber efter at afvikle en inkluderende og retfærdig rekrutteringsproces og lige muligheder for alle kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Morten Larsen på tlf. 20 69 42 01.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

 

 

ISS is a Place to Be You

Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.
Since 1901, ISS has been a people-first company. Diversity and inclusion have always been in our DNA, and our diverse workforce has played a critical role in fostering our innovation and financial growth, expanding our global footprint and positively influencing our company culture. This includes the diversity of age, ethnicity, gender, disabilities, religious beliefs, and cultural backgrounds among others. We recognize the power of diversity and celebrate the differences that makes us unique.
We seek to be a place of belonging and create places where people are respected, embraced, and valued for exactly who they are. We take our social obligation seriously to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet. Because when we get things right, the world works better. And that is what drives us. 

dk.issworld.com

#APlacetoBeYou #LI-DNI

Uddannelsesniveau: Ingen
Arbejdserfaring: 1-2 år

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej 50, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://iss-world-services-as.contactrh.com/jobs/10868/41685063/da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858904

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet