BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du bliver en del af Installation & Service afdelingen, som er i rivende udvikling. Der får du en alsidig hverdag, hvor du med reference til afdelingslederen arbejder tæt sammen med både afdelingslederen, virksomhedens projektledere og servicechefen omkring projekterne med fokus på styring af projektøkonomien.
Da du yder support på diverse opgaver, kommer du til at arbejde med mange forskelligartede opgaver, hvoraf de primære vil være følgende:
* Oprettelse af projekter/sager i virksomhedens projektstyringssystem
* Bistå til opretholdelse af en god økonomistruktur
* Statusrapportering
* Opfølgning på budgetter og forecast
* Registrering af tillægsarbejder
* Fakturering
* Oprettelse af købsordrer og nye varer
* Kontrol og tilpasning af timerappporteringer, kørselsregnskab og udlæg fra afdelingens medarbejdere
Du vil få god mulighed for at sparre med og få hjælp fra dine kollegaer i de andre projektafdelinger, som sidder med lignende opgaver.
Da stillingen er nyoprettet, vil der være god mulighed for at præge måden, hvorpå du løser dine opgaver.
Foruden løbende at være medvirkende til at optimere processer og arbejdsrutiner i funktionen, vil der også være mange andre projekt- samt ad hoc-opgaver i udviklingsafdelingen, som du vil få mulighed for at blive involveret i.
Du får derfor en meget alsidig stilling, hvor du har mange bolde i luften på en gang, samt en bred kontaktflade internt i virksomheden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
PROFILPARTNERS ApS, Birkerød Kongevej, 3460 Birkerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916591