Kontaktcentermedarbejder til Kommunens Kontaktcenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du et udpræget servicegen? Giver det dig energi og arbejdsglæde at yde en ekstraordinær god service? Så er det lige netop dig, vi leder efter.

Om jobbet

Vi leder efter en energisk og serviceorienteret medarbejder til vores Kontaktcenter. Her har vi en central og højt værdsat funktion i Kommunen som den første medarbejder borgerne møder, når de kontakter kommunen telefonisk. 40% af henvendelserne, der spænder bredt i alle kommunes afdelinger, starter og slutter i Kontaktcentret

For at trives og lykkes i denne stilling er det afgørende at mestre telefonisk formidling. Evnen til at stille borgerne spørgsmål og søge efter svar under telefonsamtale er afgørende for, at kunne hjælpe borgere og virksomheder med at finde løsninger på en bred vifte af spørgsmål og guide dem i brugen af digitale selvbetjeningsløsninger. Nysgerrighed i forhold til de muligheder, digitale løsninger tilbyder i opgavevaretagelsen, er vigtig og derfor er det nødvendigt, at du er fortrolig med forskellige IT-systemer.

Din profil

Erfaring fra en lignende stilling og kendskab til kommunale opgaver er en fordel. Det er vigtigt, at du motiveres af at yde professionel service og give borgerne en god oplevelse. Du skal have evnen til at finde løsninger på forskellige spørgsmål, herunder brug af digitale systemer. Du skal kunne trives i et højt tempo og besidde et kæmpe servicegen, hvor du evner at møde folk i øjenhøjde og får energi af at hjælpe andre.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder dig en spændende og fleksibel arbejdsplads, hvor vi tror på, at kontinuerlig udvikling og effektivt samarbejde på tværs er nøglen til at finde de bedste løsninger. Du vil blive en del af Kommunens Kontaktcenter, hvor du arbejder sammen med otte dedikerede kolleger i et uhøjtideligt og trygt miljø, hvor faglig sparring er en daglig praksis. Fælles for alle er, at vi er optaget af, hvordan vi sikrer den bedste service til kommunens borgere og virksomheder. Vigtigst af alt får du et meningsfuldt job, hvor du hver dag hjælper borgere med at finde svar på deres spørgsmål.

I Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 22,5 timer ugentligt med start hurtigst muligt. Der er ikke mulighed for flere timer, da arbejdstiden følger vores telefonåbningstider. Løn efter overenskomst og fleksordning.

Ansøgning, samtale og kontakt

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Kontaktcentret på 46 11 00 00

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Der afholdes samtaler løbende og forventer at afholde 1. samtale i uge 40-41 og 2. samtale i uge 43

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(22-22 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913443

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet