Gefion søger administrativ blæksprutte - barselvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, glad for mange forskellige opgaver i løbet af dagen, og kan lide at bevæge dig mellem praktisk og administrativt arbejde? Og kunne du tænke dig, at blive en del af en organisation, der arbejder for at hjælpe mennesker?

Om jobbet

Gefion søger en dygtig, engageret og ansvarsbevidst administrativ system-blæksprutte, der vil være med til at sætte retningen og understøtte driften på tilbuddet.

Du vil komme til at indgå i et tæt og positivt arbejdsfællesskab med ledelsen og tilbuddets øvrige medarbejdere. Du skal være begejstret for at finde løsninger på vores IT-udfordringer, og kunne være i stand til at få lukket opgaven med en god løsning. Det er vigtigt, at du er positiv og imødekommende overfor opgaver og support af tilbuddets medarbejdere.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Sikre høj driftsstabilitet, herunder IT-sikkerhed
  • Sikre support, vejledning og undervisning af brugerne
  • Håndtering af mails, sager og henvendelser
  • Understøtte ledelsen og håndtere AD personaleopgaver, som fx. ansættelse og fratrædelse
  • Referent ved relevante møder
  • Ad hoc-opgaver og involvering i forskellige tværgående opgaver i kommunen
Din profil

Vi ser gerne at du er administrativ/kontor uddannet og erfaring indenfor den kommunale administration er en fordel. Du må gerne have arbejdet eller have kendskab til informationssikkerhed.

  • Vi forventer, at du er imødekommende, servicemindet, er god til at skabe relationer og kan samarbejde med mange mennesker med forskellige fagligheder
  • Fleksibilitet og evne til at tilpasse sig skiftende opgaver
  • Har stor faglig kompetence, teknisk flair og interesse generelt inden for it-mæssige opgaver og meget gerne konkret erfaring og kendskab til Ascom, Salto, KMD Opus, Sensum Bosted, IBG og Acadre
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner både skriftligt og mundtligt
  • Du kan undervise i vores onboarding-forløb om informationssikkerhed
  • Du er løsningsorienteret og kan have mange bolde i luften
Derfor skal du vælge os

Du bliver en del af et tilbud, der sammen løfter mange varierede arbejdsopgaver, herunder kontakt med pårørende, brugere og besøgende. Du er en del af den løbende udvikling af administrative opgaver og rutiner, dokumentation og procedurebeskrivelser og understøttelse af mange forskellige funktioner. Du vil derfor få mulighed for at sætte dit eget aftryk på arbejdsopgaverne, ligesom dine ideer og forslag til at løse opgaven på nye og måske smartere måder, vil være velkomne. Og så bliver du en del af en arbejdsplads med højt til loftet og gode kollegaer.

Overordnet i Rudersdal Kommune tror vi på, at vi kun lykkes i fællesskab. Derfor er det vores mål, at alle kommunens medarbejdere og ledere i alle opgaver - og i fællesskab - arbejder for at skabe bæredygtige løsninger, der giver værdi for borgerne, virksomheden og det samfund, vi er en del af. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 25 timer, med fysisk tilstedeværelse alle timer 4-5 gange om ugen.

Ansættelse sker efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat pr. 15. januar 2024 eller senest 1. februar 2024 og løber frem til 31. december 2023.

Om os

På Dag- og Botilbud Gefion bor der op til 28 borgere og vi er ca. 100 ansatte der varetager borgernes livskvalitet og trivsel. Vores dagtilbud har pt 4 eksterne brugere.

https://media.videotool.dk?vn=441_2023091719574060160473752108

Hør hvad vores pædagogiske leder Søren, kan fortælle om at være en del af Gefion og bliv klogere på vores målgruppe.

http://media.videotool.dk?vn=441_2020121112424656929719497629

Du kan læse mere om Gefion på vores hjemmeside: https://www.rudersdal.dk/gefion

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Centerchef Mikkel Stolbjerg Johansen, mobil 72683444 eller IT-medarbejder Jeanette Caliskan, mobil 72683445

Ansættelsessamtaler foregår d. 18, 19 og 20. december 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948558

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet