Bliv praktisk medarbejder på Center Holmegård og hjælp med at drive asylcentret i tværfagligt team

dato

Vi søger en praktisk medarbejder til Center Holmegård.

Center Holmegård genåbnede i januar måned til indkvartering af asylansøgere fra Syrien. Centret åbnede som følge af politiske tiltag i kølvandet på begivenhederne i Syrien, hvor udlændingemyndighederne besluttede, at alle asylsager for personer fra Syrien skulle sættes i bero, og alle syriske asylansøgere skulle flytte fra modtagecenter til opholdscenter.

Aktuelt bor der enlige, familier uden børn og familier med småbørn i førskolealderen på centret.



Om jobbet

Opgaven er forankret i asylafdelingens strategiske mål om at inddrage asylansøgere som en vigtig resurse i aktiviteter og opgaver på centret.

Som praktisk medarbejder får du en hverdag med mange forskellige opgaver. Du bliver en del af et tværfagligt team, hvor din indsats sikrer, at center fungerer optimalt, og at beboerne inddrages aktivt i dagligdagen.

Dine opgaver inkluderer:

  • Renholdelse af centret og klargøring/rengøring af værelser ved ind- og udflytning
  • Undervisning og vejledning af beboere i rengøring af fællesarealer og korrekt brug af rengøringsmidler
  • Udarbejdelse af rengøringsstandarder og -planer
  • Løbende kvalitetsudvikling af rengøringsområdet
  • Deltagelse i det tværfaglige arbejde og diverse ad hoc-opgaver


Vi søger dig, der:

  • Har erfaring fra rengøringsbranchen, gerne understøttet af relevante kurser inden for faget
  • Har arbejdet med mennesker fra andre kulturer og gerne erfaring med beboerinddragelse
  • Er praktisk anlagt, fleksibel og struktureret med god fysik
  • Er teamplayer, men også arbejder selvstændigt og ansvarsfuldt
  • Taler engelsk på samtaleniveau
  • Kan arbejde med IT-systemer


Hos os får du et meningsfyldt arbejde på arbejdsplads med et stærkt humanitært værdigrundlag. Du vil have rig mulighed for personlig og fagligudvikling, tværfagligt samarbejde og et kollegialt fællesskab, hvor vi sammen gør en forskel for vores medmennesker – hver dag.

Læs mere om Røde Kors asylafdeling og vores opgaver her.


Generelle ansættelsesvilkår: Du bliver ansat efter overenskomst med 3F (Staten)
Arbejdstid: 37 timer om ugen
Kørekort: Nødvendigt
Tiltrædelse: 1. maj 2025
Arbejdssted: Gulstavvej 7, 5935 Bagenkop
Referencer: Ved tilbud om ansættelse indhenter vi børneattest, og du skal fremvise en privat straffeattest


Sådan søger du

Du skal søge stillingen online via vores online rekrutteringssystem ved at klikke på linket ”Søg jobbet”. Ved tekniske udfordringer kontakt support@hr-manager.dk

Ansøgningsfrist: 27. marts 2025

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerleder Ulrik Pihl på mail ulpi@redcross.dk

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt løbende og umiddelbart efter udløb af ansøgningsfristen




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

DANSK RØDE KORS ASYLAFDELING (ADM), Sandholmgårdsvej, 3460 Allerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8141b0da-155a-40e6-9c28-d0e75aff0806

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet