Bliv en del af Kontaktcentret i Rudersdal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du et udpræget servicegen? Kan du se værdien i at have rent bord ved start og afslutning af din arbejdsdag? Giver det dig energi og arbejdsglæde at yde en ekstraordinær god service til kommunes borgere så de føler sig godt hjulpet? Så er det lige netop dig, vi leder efter.

Om jobbet

Vi søger en energisk og serviceorienteret kollega til vores Kontaktcenter, med 90.000 indgående kald årligt, hvor du vil indtage en central og højt værdsat rolle som den første medarbejder borgerne møder, når de kontakter kommunen telefonisk.

For at trives og lykkes i jobbet er det afgørende, at du mestrer telefonisk formidling og motiveres af, at yde professionel service til borgere og virksomheder i kommunen.

Der vil løbende være oplæring, der sikrer, at du forbliver opdateret og i stand til at håndtere de krævede opgaver på bedste vis. Samtidigt forventer vi, at du aktivt deltager i den løbende udvikling af vores service gennem tæt samarbejde med kollegaer på tværs af kommunens fagområder. På sigt vil du få tildelt et specifikt område, som du bliver særligt ansvarlig for.

Din profil

Din uddannelse er ikke afgørende, men vi vægter erfaring inden for kontaktcenter, borgerbetjening eller administrative opgaver fra den kommunale verden.

Det er afgørende at du har evnen til at stille relevante spørgsmål og søge efter svar under telefonsamtalen for at kunne hjælpe borgere og virksomheder med at finde løsninger og guide dem i brugen af digitale selvbetjeningsløsninger. Da vi arbejder med mange af kommunens fagsystemer i Kontaktcentret, er det vigtigt, at du har en god digital forståelse og er nysgerrig på de muligheder, som digitale løsninger tilbyder.

Du er ikke bange for at kaste dig ud i nye fagområder og har evnen til selvstændigt at sætte dig ind i og forstå forskellige emner, herunder være god til at finde svar på både store og små spørgsmål, selv når det kræver en smule detektivarbejde.

Du skal kunne trives i et højt tempo og besidde et stort servicegen, hvor du evner at møde borgerne i øjenhøjde og får energi af at hjælpe andre. Gode samarbejdsevner er afgørende.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder dig en spændende og fleksibel arbejdsplads, hvor vi tror på, at kontinuerlig udvikling og effektivt samarbejde på tværs er nøglen til at finde de bedste løsninger. Du vil blive en del af vores Kontaktcenter, hvor du arbejder sammen med otte dedikerede kolleger i et uhøjtideligt miljø, hvor faglig sparring er en daglig praksis og hvor vi løfter i fællesskab. Fælles for alle er, at vi er optagede af, hvordan vi sikrer den bedste service til kommunens borgere og virksomheder. Vigtigst af alt, så får du et meningsfuldt job. Se vores film om Rudersdal Kommunes strategi og værdier ”Vi lykkes kun i fællesskab” HER

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 22,5 timer ugentligt med start hurtigst muligt. Der er ikke mulighed for flere timer, da arbejdstiden følger vores telefonåbningstider. Løn efter overenskomst.

Om os

(her beskrives fakta om selve arbejdspladsen institutionen - fx beliggenhed, organisering)

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Afholdes løbende

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (22-22 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980270

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet