BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Socialområdet i Rudersdal kommune søger en administrativ stærk kollega til staben med lyst til mange forskelligartede opgaver indenfor administration og IT.
Noget for dig? Så send os en ansøgning!
Om jobbet
Stillingen er forankret i staben i socialområdet i Rudersdal Kommune. Du kommer til at være en del af et team på 8 kolleger, som løser forskellige administrative og økonomiske opgaver. Herudover er der i staben også et konsulentteam.
Vi søger en medarbejder, der kan løse følgende opgaver:
- Administrationsager (betaling af fakturaer og udbetaling af pension mv. til borgere)
- Systemadministration på fagsystemet Sensum og ESDH-systemet SBSYS
- Oprettelse/nedlæggelse af brugere i diverse IT-systemer
- Deltagelse i implementering af IT-projekter
- Deltagelse i udarbejdelse af ledelsesinformation
- Opgaver i forbindelse med bruger- og IT-sikkerhed
- Mulighed for deltagelse i tværgående arbejdsgruppe om IT-sikkerhed
- Diverse administrative opgaver
Om dig
- Vi forventer, at du har kvalifikationer, som kan matche opgaverne og at du har lyst til at få nye kompetencer, hvis opgaverne kræver det
- Du har kendskab til og interesse for IT
- Du har blik for at optimere og automatisere arbejdsprocesser
- Du har lyst og flair for at indgå i funktionen som IT-systemadministrator og deltage i implementering af IT-projekter
- Du er ansvarsbevidst med en systematisk og struktureret tilgang til dit arbejde
- Du ser værdien i at samarbejde med både de nærmeste kolleger, ledelse og resten af organisation - for at opnå det bedste resultat
Det er en fordel, hvis du har kendskab til myndighedsområdet på enten børne- eller voksenområdet. Herudover er det en fordel, hvis du har erfaring i brugen af økonomisystemet Opus, fagsystemet Sensum samt ESDH-systemet SBSYS.
Derfor skal du vælge os
Det sociale område består af to områder; Social Indsats og Social Myndighed og Rådgivning. Staben har en tværgående funktion på tværs af områderne. Vi er et team med højt til loftet og vi løser vores opgaver med høj faglighed. Vi er gode kolleger for hinanden og hjælper hinanden, når der er brug for det.
Rudersdal Kommune vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.
Vi kan tilbyde dig
- En stilling på 30 timer om ugen
- En engageret, tværfagligt sammensat personalegruppe
- Engagerede og kompetente kolleger
- Flekstidsordning med gode muligheder for hjemmearbejde
- Høj grad af selvstændighed, indflydelse og gode samarbejdsrelationer
- Ansættelsessted tæt på offentlig transport - kun 5 min. fra Birkerød Station
Ansættelsesvilkår
Der er tale om fast stilling på 30 timer pr. uge med opstart pr. 1. oktober 2024 eller snarest derefter. Ansættelsesstedet er i Administrationscentret i Birkerød, Stationsvej 36, 3460 Birkerød.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Samtaler forventes afholdt d. 21. august 2024. Der kan forekomme opgaver og test.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:
Tanja Thisted
Administrationsleder i staben
Tlf. 72684140
Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.
Søg stillingen
Rudersdal Kommune ligger naturskønt i et af Nordsjællands smukkeste områder – tæt på skov og mark og med nærhed til sø og hav. Vi har en ambition om at være landets bedste bo-kommune. Vi vil møde kommunens borgere dér, hvor de er, og vi vil gerne finde nye veje sammen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092353