Administrativ medarbejder med flair for økonomi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nexel søger en administrativ medarbejder, som er klar til at blive en del af en arbejdsplads, der arbejder midt i den grønne omstilling, hvor forandringer er en naturlig del af deres fælles rejse og hverdag.

I Nexel bygger og varetager de driften af elektriske infrastruktur, der sikrer strøm til alle – på jobbet, i skolen og derhjemme i hele Østdanmark.

Jobbet

Som Nexels nye administrative medarbejder vil din hverdag kommer til at foregå på kontoret, hvor du skal løse administrative og lettere økonomiske opgaver i SAP.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Afregninger i systemet
  • Fakturering af sager
  • Dialog med forsikringsselskaber omkring ovenstående sager i forhold til oplysninger

Nexel sørger selvfølgelig for en grundig oplæring, så du bliver tryg ved dine opgaver i det helt rigtige tempo.

Din profil

Vi leder efter dig, som trives på kontoret med din PC som vigtigste værktøj. Du har gerne har noget procesforståelse, og har et naturligt mindset for hvor processer er sat op som de er, men også kan se ind i at optimere processerne, hvor det er nødvendigt. Du er god til og kan lide at navigere mellem flere systemer og har generelt flair for IT.

  • Er udadvendt og detaljeorienteret
  • Er initiativrig og innovativ
  • Er proaktiv og opsøgende
  • Har godt kendskab til Office pakken og Microsoft Teams

Nexel arbejder dagligt i SharePoint og SAP, hvorfor kendskab hertil er en klar fordel men ikke et krav, så længe du er lærenem og intuitiv omkring nye systemer.

Det praktiske

Arbejdslokationen er i Virum på adressen: Teknikerbyen 25.

 

Opstart er hurtigst muligt og vikariatet varer som min. til og med januar 2024.

Arbejdstid: 37 timer om ugen, mandag til fredag i tidsrummet kl. 7:00-15:00 eller kl. 8.00-16.00.

Timeløn efter kvalifikationer.

Ansøg nu:

Vi behandler ansøgninger løbende og lukker processen, når de rigtige kandidater er fundet, så jo før du søger, desto bedre er dine muligheder.

Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der vil være personlig samtale hos Nexel.

Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184920

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853755

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet