BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Endnu en af vore gode kollegaer går på pension. Vi søger derfor en ny og engageret kollega fra den 1. januar 2024.
Vil du gerne ned i tid men stadig brænder for hjælpemiddelområdet, er dette helt sikkert noget for dig.
Har du lyst til at være en del af bilteamet og kommer med erfaring, er dette en fordel.
Om jobbetKerneopgaven er rådgivning, vejledning og sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning m.m. efter Servicelovens §§ 112, 113, 114 og 116.
Vi er organiseret i teams og arbejder alle med §§ 112, 113 og 116. Derudover har vi specialer som kommunikationshjælpemidler, servicehunde, sansestimulerende hjælpemidler, undervisning i forflytning, biler og børnesager m.m.
Hverdagen er varieret med betjening af callcenter, hjemmebesøg, praktiske afprøvninger af hjælpemidler, administrativ sagsbehandling, straks bevilling ved åbent hus, rådgivning og vejledning, et tæt samarbejde med hjemmeplejen om arbejdsredskaber og dokumentation i Nexus.
Din profilDu er uddannet ergo- eller fysioterapeut og har kendskab til hjælpemiddelområdet. Du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt, er fagligt engageret i dit arbejde og indgår i en ligeværdig dialog med borgerne og samarbejdspartnere.
Du byder aktivt ind i et tværfagligt samarbejde, der understøtter borgerne til at leve så selvstændigt som muligt.
Du ønsker at arbejde inden for hjælpemiddelområdet og har lyst til at være med i udviklingen af vores nye område Sundhed og Forebyggelse.
Derfor skal du vælge osI Center for Hjælpemidler er vi et godt og dynamisk team på 10 terapeuter, 2 administrative sagsbehandlere, 2 administrative medarbejdere og en centerleder.
Vi sætter fagligheden højt og har mulighed for faglig udvikling.
Vi er selvtilrettelæggende og har flekstid og finder indimellem også tid til at være sociale.
Hverdagen er travl men med plads til humor og til at hjælpe hinanden.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen er fra den 1. januar 2024 og stillingen er på 20 timer.
Om osCenter for Hjælpemidler ligger i Administrationscentret på Stationsvej 36, 3460 Birkerød, over for Birkerød S-station og bymidten. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk
Ansøgning, samtale og kontaktDu søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.
Samtaler: Der vil være løbende samtaler
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Rudersdal Kommune, Øverødvej, 2840 Holte
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937173